Αποτεφρωτήριο Ριτσώνας


222.1121752 | 6943263355

info@cremservices.gr

ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

 Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα και η Εταιρεία

O ιστότοπος www.cremservices.gr αποτελεί, μεταξύ άλλων, ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων μέσω διαδικτύου (στο εξής καλούμενο «ηλεκτρονικό κατάστημα» ή «ιστότοπος») που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία με την επωνυμία «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΑΠΟΤΕΦΡΩΣΗΣ ΝΕΚΡΩΝ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ» και τον διακριτικό τίτλο «CREM SERVICES S.A.», που εδρεύει στο Χαλάνδρι Αττικής, Λεωφόρος Πεντέλης 126 Τ.Κ. 15234 με υποκατάστημα στη Μεγάλη Γέφυρα Ριτσώνας Δ.Ε. Αυλίδας, με Α.Φ.Μ. 801009909, ΚΕΦΟΔΕ Αττικής, Αριθμό ΓΕΜΗ 146878901000, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας eshop@cremservices.gr, και τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος  2221121752 (στο εξής καλούμενη χάριν συντομίας η «CREM SERVICES»).

 Αποδοχή Όρων για Χρήση Ηλεκτρονικού Καταστήματος

Για την χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος της CREM SERVICES  εφαρμόζονται και ισχύουν οι παρόντος όροι και προϋποθέσεις. Κάθε χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (στο εξής καλούμενος για συντομία «επισκέπτης» ή/και «χρήστης» ή/και «πελάτης» αναλόγως του αν περιορίζεται σε επίσκεψη μόνον στο κατάστημα ή πραγματοποιεί και παραγγελία και πώληση προϊόντων) λογίζεται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρόντες όρους καθώς και τους Όρους Χρήσης, την Πολιτική Cookies και την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων της ιστοσελίδας της CREM SERVICES, χωρίς καμία απολύτως εξαίρεση. Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με τους όρους, τότε οφείλει με ευθύνη του να απόσχει από την επίσκεψη, τη χρήση του ιστότοπου καθώς επίσης και από κάθε συναλλαγή ή χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος της CREM SERVICES.

Γενικοί όροι – Τροποποίηση – Εφαρμοστέο Δίκαιο

Η CREM SERVICES διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους και τις προϋποθέσεις χρήσης και συναλλαγών από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, οποτεδήποτε το κρίνει αναγκαίο, αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει τους χρήστες και πελάτες για οποιανδήποτε μεταβολή, μέσα από τις σελίδες της εταιρείας και του ηλεκτρονικού καταστήματος. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα και εφαρμοστέο δίκαιο είναι το Ελληνικό.

Παρεχόμενες Πληροφορίες & Προϊόντα

H CREM SERVICES δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε ότι αφορά την ταυτότητα της CREM SERVICES όσο και τις παρεχόμενες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος συναλλαγές. Η CREM SERVICES στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους. Η CREM SERVICES ενημερώνει ότι το φωτογραφικό υλικό που αναρτάται σε κάθε προϊόν, για την καλύτερη εξυπηρέτηση του χρήστη/πελάτη, ενδέχεται να έχει μικρές αποκλίσεις από το τελικό παραδοτέο προϊόν, οι οποίες δεν αναιρούν τη φύση ή τις ιδιότητες του προϊόντος. Για τυχόν τέτοιες αποκλίσεις, η CREM SERVICES δεν φέρει καμία ευθύνη.

Διαθεσιμότητα Προϊοντων – Επιβεβαίωση Παραγγελίας

Η CREM SERVICES φροντίζει για τη συνεχή ενημέρωση της διαθεσιμότητας των προϊόντων που διατίθενται από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Λόγω του απαιτούμενου χρόνου που απαιτείται για την ενημερώση, μπορεί σε σπάνιες περιπτώσεις να μην είναι ακριβής.

Για τον λόγο αυτό η διαθεσιμότητα του είδους θα επιβεβαιώνεται και ο πελάτης θα ενημερώνεται με σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα της CREM SERVICES περί αποδοχής της παραγγελίας του. Η ενημέρωση αυτή θα λαμβάνει χώρα αμελλητί και σε κάθε περίπτωση εντός τριών (3) εργάσιμων ημερών από την αποστολή της παραγγελίας από τον πελάτη.

 

 Τρόπος Αποστολής

Οι αποστολές των παραγγελιών εντός Ελλάδας πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω της ACS Courier, συνεργάτιδας εταιρείας ταχυμεταφορών της CREM SERVICES.

Οι αποστολές των παραγγελιών εκτός Ελλάδας πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

O τόπος παράδοσης επιλέγεται από τον πελάτη κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, δηλώνοντας την διεύθυνση παράδοσης που επιθυμεί.

 

Κόστος Αποστολής

Εντός Ελλάδας: Έξοδα αποστολής με ACS  4 – 8€  ανάλογα με τον όγκο του δέματος.

Εκτός Ελλάδας:

  • Κατόπιν συνεννόησης με τον πελάτη.

Χρόνος Παράδοσης

Οι κατωτέρω χρόνοι αναφέρονται σε εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία επιβεβαίωσης της πραγγελίας και ενημέρωση του πελάτη περί αποστολής της.

  • Αποστολές σε  χερσαίους προορισμούς και σε μεγάλα αστικά κέντραπαραδίδονται σε διάστημα 3-5 ημερών.
  • Αποστολές σε νησιώτικους προορισμούςπραγματοποιούνται σε διάστημα 5-10 ημερών.
  • Aποστολές σε απομακρυσμένες/δυσπρόσιτες περιοχέςπραγματοποιούνται σε διάστημα 5-15 ημερών.

Παρακολούθηση Αποστολής Παραγγελίας

Όταν η παραγγελία φύγει προς αποστολή, η CREM SERVICES αποστέλλει ενημερωτικό email στον πελάτη, το οποίο αναγράφει και τον αριθμό αποστολής του δέματός του, καθώς και οδηγίες για να παρακολουθεί την πορεία του δέματος.

Ο πελάτης μπορεί να ενημερωθεί σχετικά με το στάδιο αποστολής της παραγγελίας του κάνοντας με τον αριθμό αποστολής που του έχουμε στείλει μετά την ολοκλήρωση της παραγελίας του.

Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων – Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη

Ο ΠΕΛΑΤΗΣ έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:

  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η CREM SERVICES για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η CREM SERVICES είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Ο πελάτης οφείλει εντός 14 ημερών από την ημέρα που κοινοποίησε στην CREM SERVICES το αίτημά του για υπαναχώρηση, να επιστρέψει το/τα προϊόν/τα, σύμφωνα με τους όρους που ορίζονται στο παρόν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η CREM SERVICES υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε εντός 14 ημερών από την παραλαβή από πλευράς της των προϊόντων.
  • Δεν επιστρέφονται τα έξοδα αποστολής παράδοσης αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η CREM SERVICES.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην CREM SERVICES το τίμημα από την Τράπεζα, CREM SERVICES θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η CREM SERVICES κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα παραλαβής από τις εγκαταστάσεις της CREM SERVICES, θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από την εγκατάσταση στην οποία πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα η επιστροφή θα γίνεται επίσης με τραπεζικό έμβασμα στον ίδιο λογαριασμό του πελάτη.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την CREM SERVICES εαν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η CREM SERVICES και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και χρήσης των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την CREM SERVICES για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την CREM SERVICES και συνήθως είναι της τάξης του 20%-30%.Η CREM SERVICES δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το η CREM SERVICES έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Για την επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων ο πελάτης μπορεί να στείλει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε προμήθεια προϊόντων που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του πελάτη ή σαφώς εξατομικευμένων.

Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:

  • Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
  • Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την CREM SERVICES, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την CREM SERVICES, όπως αναφέρεται ανωτέρω.
  • Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην CREM SERVICES όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την CREM SERVICES.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η CREM SERVICES έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Ασφαλή προϊόντα – Εγγύηση

Τα διατιθέμενα από την CREM SERVICES προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας.

Περιορισμός Ευθύνης

Η CREM SERVICES στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται και δεν υπέχει υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε τυχόν βλάβη ή ζημία προκύψει από την ακύρωση παραγγελιών, από τη μη εκτέλεση ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης τους, για οποιαδήποτε αιτία. Δεν εγγυάται τη διαθεσιμότητα των προϊόντων που εκτίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αλλά ενημερώνει με βάση τα τηρούμενα στοιχεία για την διαθεσιμότητα ή μη τον ενδιαφερόμενο πελάτη και αναλαμβάνει σε περίπτωση μεταβολής των στοιχείων αυτών, να ενημερώνει σε εύλογο χρονικό διάστημα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα παρέχει το περιεχόμενο (π.χ. πληροφορίες, ιδιότητες, φωτογραφίες και απεικονίσεις), τα προϊόντα που διατίθενται μέσω του διαδικτυακού τόπου «όπως ακριβώς έχουν». Σε καμία περίπτωση η CREM SERVICES δεν ευθύνεται αστικώς ή ποινικώς για οποιαδήποτε ζημία (θετική, ειδική ή αποθετική, η οποία ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, διαζευκτικά ή/και σωρευτικά συνίσταται σε απώλεια κερδών, διαφυγόντα κέρδη, χρηματική ικανοποίηση κ.λπ.) που τυχόν θα υποστεί επισκέπτης του ηλεκτρονικού καταστήματος ή τρίτος από αιτία που έχει σχέση με τη λειτουργία ή μη ή/και τη χρήση του διαδικτυακού τόπου ή/και σε αδυναμία παροχής  και προμήθειας προϊόντων που διατίθενται από αυτόν ή/και από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.

Μετάθεση Kινδύνου

Στις συμβάσεις κατά τις οποίες η CREM SERVICES αποστέλλει τα προϊόντα στον πελάτη, ο κίνδυνος απώλειας ή βλάβης των προϊόντων μετατίθεται στον πελάτη, όταν αυτός ή κάποιο τρίτο μέρος το οποίο ορίζεται σχετικά από τον πελάτη έχει αποκτήσει τη φυσική κατοχή των προϊόντων. Εντούτοις, εάν ο μεταφορέας έχει ενταλθεί από τον πελάτη να μεταφέρει τα προϊόντα και η εν λόγω επιλογή δεν προσφέρθηκε από την CREM SERVICES, ο κίνδυνος μετατίθεται στον πελάτη με την παράδοση των προϊόντων στον μεταφορέα, με την επιφύλαξη των δικαιωμάτων του πελάτη έναντι του μεταφορέα.

Ηλεκτρονική Επίλυση Διαφορών

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή, είναι δηλαδή φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας, και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την CREM SERVICES μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm

 

 Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω e-mail.

random
×
×

Cart